Cloud Τηλεφωνικό Κέντρο - Πώς Διαφέρει από το Συμβατικό


Τι είναι το τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud (VPBX);

Το τηλεφωνικό κέντρο στο Cloud – ή αλλιώς Virtual PBX / VPBX – είναι ένα εικονικό τηλεφωνικό κέντρο που δεν απαιτεί καμία εγκατάσταση ειδικού εξοπλισμού στο χώρο σας και επιτρέπει την εταιρική επικοινωνία ανεξάρτητα από την τοποθεσία των χρηστών. Το μόνο που χρειάζεται είναι μία σύνδεση στο Internet και συμβατές συσκευές για να επικοινωνείτε αποτελεσματικά και οικονομικά από όπου και αν βρίσκεστε, τόσο με τους πελάτες σας όσο και με τους συναδέλφους σας.



Από το Αναλογικό (PBX) στο Ψηφιακό τηλεφωνικό κέντρο (VPBX)

Για πολλά χρόνια, η εταιρική επικοινωνία κυριαρχούνταν από τα αναλογικά τηλεφωνικά κέντρα PBX. Τα PBX, ή Private Branch Exchange, χρειάζονταν φυσικό εξοπλισμό, πολύπλοκη συνδεσμολογία και κάποιον έμπειρο τεχνικό για τη διαχείρισή τους.


Παρόλες τις ευκολίες τους, χαρακτηρίζονταν από έλλειψη ευελιξίας όσον αφορά την αναβάθμισή τους σε νέο εξοπλισμό και συστήματα, επιφέροντας δυσανάλογα υψηλό κόστος και χρόνο συντήρησης, επισκευής εξοπλισμού και τεχνικής υποστήριξης, ειδικά στην περίπτωση μικρομεσαίων επιχειρήσεων.


Με την πάροδο του χρόνου και την κυριαρχία του internet όμως, η τηλεφωνία μέσω Διαδικτύου, γνωστή και ως Voice Over IP / VoIP, ξεπέρασε σε ποιότητα, ταχύτητα και οικονομία τα παραδοσιακά, αναλογικά τηλεφωνικά κέντρα. Τα εικονικά τηλεφωνικά κέντρα (VPBX) επωφελήθηκαν από την διαδικτυακή επανάσταση, προσφέροντας ταχύτερες, οικονομικότερες και πιο ευέλικτες τηλεπικοινωνιακές λύσεις σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.


Πώς διαφέρει το cloud εικονικό κέντρο από το συμβατικό τηλεφωνικό κέντρο;

Σε σχέση με το παραδοσιακό PBX τηλεφωνικό κέντρο, το εικονικό τηλεφωνικό κέντρο υπερτερεί, καθώς παρέχει τα εξής σημαντικά πλεονεκτήματα:


1. Ευκολία:
Δε χρειάζεται εγκατάσταση εξοπλισμού, αφού “βρίσκεται” στο cloud.


2. Χαμηλό Κόστος:
Καταργεί το κόστος συντήρησης και επισκευής εξοπλισμού, αφού η μόνη προϋπόθεση για να λειτουργεί είναι η σύνδεση internet και συμβατές συσκευές.


3. Ιδανικό για Απομακρυσμένη Εργασία:
Σε σχέση με το αναλογικό τηλεφωνικό κέντρο, το VPBX παρέχει πλήρη ενσωμάτωση με τα laptop ή τις κινητές συσκευές σας (smartphone ή tablet), επιτρέποντας την συνεργασία με συναδέλφους και πελάτες χωρίς κανέναν γεωγραφικό περιορισμό.


4. Ασφάλεια Δεδομένων:
Το εικονικό τηλεφωνικό κέντρο παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια καθώς φιλοξενείται σε ασφαλή κέντρα δεδομένων online (data centers), χωρίς την ανάγκη κοστοβόρας τεχνικής υποστήριξης στο χώρο σας.


5. Ευελιξία:
Προσαρμόζεται άμεσα και πλήρως στις ανάγκες κάθε επιχείρησης καθώς αυτή επεκτείνεται. Νέοι αριθμοί, περισσότερα κανάλια φωνής και οποιαδήποτε ρύθμιση σε όλες τις λειτουργίες του υλοποιούνται μέσα σε λίγες ώρες.


6. Προηγμένες Λειτουργίες:
Από εκτροπή και δρομολόγηση κλήσεων σε δυνατότητα τηλεδιασκέψεων και διαδραστικά τηλεφωνικά μενού, οι ψηφιακές δυνατότητες που παρέχει το εικονικό τηλεφωνικό κέντρο υπερτερούν κατά πολύ σε σχέση με το παραδοσιακό PBX. Δείτε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες εδώ.


Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα πλεονεκτήματα του εικονικού τηλεφωνικού κέντρου δείτε εδώ.


Είμαι αρχάριος ή χωρίς ειδική τεχνογνωσία. Είναι για μένα το VPBX;

Ναι! Η αρχική υλοποίηση και παραμετροποίηση γίνεται αποκλειστικά από τον πάροχο που σας προσφέρει το VPBX, επομένως δεν χρειάζεται να έχετε τεχνική κατάρτιση για να το αποκτήσετε. Μαζί με την πρώτη παραμετροποίηση, σας παρέχουμε και δωρεάν εκπαίδευση για να μπορείτε να διαχειρίζεστε μελλοντικές αλλαγές μέσα σε λίγα λεπτά μέσα από ένα πολύ φιλικό Control Panel, που επιτρέπει σε οποιονδήποτε να προσωποποιεί το τηλεφωνικό του κέντρο (π.χ. προσωποποιημένο μήνυμα αυτόματου τηλεφωνητή), χωρίς εξειδικευμένες τεχνικές γνώσεις ή ανάγκη για συχνή εξωτερική τεχνική υποστήριξη.


Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας ή μικρή επιχείρηση. Είναι για μένα το VPBX;

Η απάντηση είναι ναι! To εικονικό τηλεφωνικό κέντρο (VPBX) απευθύνεται σε επιχειρήσεις κάθε μεγέθους, ακόμα και αν η επιχείρησή σας αποτελείται από μόλις παραπάνω από 2 ή 3 εργαζόμενους. Είναι μάλιστα η ιδανική λύση για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, αφού τους επιτρέπει αφενός να παρέχουν όλες τις ψηφιακές λειτουργίες σε κάθε εργαζόμενο και αφετέρου να αυξάνουν σταδιακά χαρακτηριστικά του τηλεφωνικού κέντρου, όπως νέους αριθμούς και κανάλια φωνής, καθώς αναπτύσσονται. Το Τηλεφωνικό Κέντρο στο Cloud μεγαλώνει μαζί με την επιχείρησή σας.

Δείτε εδώ όλα τα πακέτα VPBX που προσφέρει η Yuboto για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους.


Click Away SMS - Αξιόπιστη Παράδοση Μηνυμάτων



Βρισκόμαστε στην κορύφωση της Χριστουγεννιάτικης περιόδου και το λιανικό εμπόριο ανοίγει ξανά για Click Away αγορές.


SMS, Το απαραίτητο εργαλείο για Click Away Αγορές και Εξυπηρέτηση


Με το σύστημα Click Away οι καταναλωτές εξυπηρετούνται χωρίς να εισέρχονται μέσα στο κατάστημα. Οι παραγγελίες και οι πληρωμές γίνονται ηλεκτρονικά ή τηλεφωνικά και οι πελάτες προσέρχονται στο κατάστημα μόνο για να παραλάβουν τα προϊόντα.


Αναπόσπαστο κομμάτι για την νόμιμη ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι το SMS μήνυμα παραλαβής. Αποστέλλεται από την επιχείρηση ως αποδεικτικό της αγοράς και αναφέρει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για την παραλαβή.


SMS Παραλαβής Παραγγελίας


SMS

Τα SMS που στέλνουν οι επιχειρήσεις ώστε να ενημερώσουν για την παραλαβή των παραγγελιών πρέπει οπωσδήποτε να περιέχουν:


  • επωνυμία της επιχείρησης και ΑΦΜ
  • ονοματεπώνυμο πελάτη
  • ακριβή ώρα παραλαβής της παραγγελίας

Στη Yuboto είμαστε έτοιμοι να σας βοηθήσουμε αυτή την περίοδο να οργανώσετε αποτελεσματικά τις click away παραλαβές, να αποφύγετε το συνωστισμό στο κατάστημα και να εξυπηρετήσετε αποτελεσματικά και με ασφάλεια όλους τους πελάτες.


SMS Λειτουργίες που κάνουν εύκολες τις Click Away Αγορές.


Quick SMS Campaign

Η δημιουργία και η αποστολή των μηνυμάτων γίνεται εύκολα και πολύ γρήγορα μόνο σε μία οθόνη χωρίς να χρειάζονται εξειδικευμένες γνώσεις. Δείτε στην εικόνα πόσο απλή και άμεση είναι η διαδικασία.


Ονομα Αποστολεα

Όνομα Αποστολέα

Κάθε φορά που στέλνετε ένα SMS μήνυμα μέσα από την πλατφόρμα της Yuboto μπορείτε να ορίζετε το όνομα του αποστολέα και να αναδεικνύετε την επωνυμία της επιχείρησής σας, ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν από την πρώτη στιγμή ότι έλαβαν μήνυμα από εσάς.


Άμεση και αξιόπιστη αποστολή μηνυμάτων σε δευτερόλεπτα.

Εγγυόμαστε την γρήγορη αποστολή των μηνυμάτων σας. Η πλατφόρμα μας είναι πραγματική εύκολη και φιλική στη χρήση και χάρη στις άμεσες διασυνδέσεις μας με όλους τους παρόχους τηλεφωνίας παραδίδουμε τα μηνύματα σας μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.


Πρότυπα SMS

Έχετε τη δυνατότητα να αποθηκεύσετε το περιεχόμενο ενός μηνύματος ως Πρότυπο ώστε κάθε φορά που αποστέλλετε ένα νέο SMS παραλαβής να αλλάζετε μόνο το όνομα του πελάτη και την αντίστοιχη ώρα παραλαβής.


Αναφορά Παράδοσης Μηνυμάτων

Για κάθε μήνυμα που στέλνετε, μπορείτε να γνωρίζετε με ακρίβεια εάν παραδόθηκε επιτυχώς στον παραλήπτη μέσα από λεπτομερείς αναφορές παράδοσης που δημιουργεί αυτόματα η πλατφόρμα.


Προγραμματισμός Αποστολής

Μπορείτε να προγραμματίσετε την αποστολή ενός ή περισσότερων μηνυμάτων σε μελλοντικό χρόνο. Επιλέγε με απόλυτη ακρίβεια την ημέρα και ώρα αποστολής που επιθυμείτε και το σύστημα αυτόματα αποστέλλει τα μηνύματά σας την προκαθορισμένη ώρα χωρίς να χρειάζετε να κάνετε εσείς κάποια ενέργεια.



Γιατί να επιλέξετε τη Yuboto

Αυτή η περίοδος είναι πολύ κρίσιμη για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων, καθώς το lockdown έχει σημαντικές επιπτώσεις στο εμπόριο και την κερδοφορία. Εμείς κατανοώντας τις δύσκολες συνθήκες είμαστε δίπλα σας με απόλυτη διαφάνεια, εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές και έναν εξειδικευμένο σύμβουλο που βρίσκεται κάθε στιγμή δίπλα σας για να σας καθοδηγήσει σε οτιδήποτε χρειάζεστε.


Click Away SMS από τη Yuboto

Yuboto

Πραγματικά οικονομικές χρεώσεις

Yuboto

Δωρεάν Εγγραφή στην Πλατφόρμα

Yuboto

Καμία Δέσμευση Συμβολαίου



Εάν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά στο 13850


Black-Friday 6 SMS & Viber marketing tips για περισσότερες πωλήσεις



Η Black Friday 2020 θα είναι πολύ διαφορετική, καθώς ο COVID-19 αναδιαμόρφωσε σημαντικά τις καταναλωτικές συνήθειες, κάνοντας τo online shopping απόλυτο πρωταγωνιστή. Το επόμενο διάστημα Black Friday, Cyber Monday και Χριστούγεννα αναμένεται να καταρρίψουν όλα τα ρεκόρ στις online αγορές.


Το 2019 το 76% της έρευνας για Black Friday προσφορές, αλλά και το 56% των συνολικών αγορών πραγματοποιήθηκαν μέσω smartphone. Άρα, όπως όλα δείχνουν, φέτος η Black Friday είναι σχεδόν αποκλειστικά mobile υπόθεση. Γι’ αυτό, οι SMS και Viber καμπάνιες μπορούν να κάνουν τη διαφορά!


SMS & Viber Marketing Tips για την Black Friday

Παρουσιάζουμε 6 ιδέες που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τις πωλήσεις αυτή την περίοδο και να επικοινωνήσετε αποτελεσματικότερα με το κοινό σας.


1. Ξεκινήστε τις καμπάνιες Νωρίς


Όπως αναφέρει το Salesforce, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις φέτος θα σπάσουν κάθε ρεκόρ. Ο ανταγωνισμός θα είναι πολύ έντονος και οι καταναλωτές θα πλημμυρίσουν από προσφορές. Μην περιμένετε μέχρι την τελευταία στιγμή, ξεκινήστε αυτή τη βδομάδα για να δημιουργήσετε την απαραίτητη προσμονή και να ξεχωρίσετε από τον θόρυβο. 2 μηνύματα με διαφορετικό περιεχόμενο και αξία για τον παραλήπτη κάθε βδομάδα μέχρι την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου θα προετοιμάσουν κατάλληλα το κοινό σας.


Ιδέες για τις καμπάνιες σας:


  • Sneak peeks των προϊόντων που θα είναι σε προσφορά
  • Exclusive προσφορές για τους VIP πελάτες
  • Διάρκεια Black Friday και Πολιτική Παραλαβών

2. Αξιοποιήστε ελκυστικά visuals και εικόνες


Οι εικόνες είναι το κλειδί για περισσότερες πωλήσεις. 83% των καταναλωτών βρίσκουν τις προϊοντικές εικόνες και τα σχετικά εικαστικά πολύ σημαντικά στοιχεία επιρροής στην αγοραστική τους απόφαση. Στις Viber καμπάνιες μπορείτε πολύ εύκολα να ενσωματώσετε visuals που αναδεικνύουν την προσφορά σας και για τις SMS ενέργειες η λειτουργία των Landing Pages δίνει τη δυνατότητα να προσθέσετε όχι μόνο πλούσιες εικόνες αλλά και videos.


Bonus Tip: Οι mobile καμπάνιες με εικόνες έχουν 15% περισσότερα clicks!


3. Τα απαραίτητα συστατικά του τέλειου μηνύματος


Όλα ξεκινάνε από την αξία που δίνετε στους πελάτες σας. Δημιουργήστε προσφορές με πραγματικό όφελος για τους καταναλωτές και ακολουθήστε αυτά τα tips για το περιεχόμενο στα SMS και Viber μηνύματα:


  • Γράψτε σύντομα και σαφή κείμενα
  • Προσθέστε κατάλληλα images ή videos
  • Κάντε μοναδικό το περιεχόμενο για κάθε παραλήπτη
  • Δώστε στο μήνυμα μία αίσθηση επείγοντος για άμεση ανταπόκριση
  • Αποφύγετε κλισέ – Χρησιμοποιήστε έξυπνα το χιούμορ
  • Πάντα να κλείνετε το μήνυμα με ένα ισχυρό Call to Action

4. Κερδίστε όσους εγκατέλειψαν το καλάθι αγορών


Το 4ήμερο Black Friday – Cyber Monday είναι η ιδανική περίοδος για να προσελκύσετε όλους εκείνους τους καταναλωτές που δεν έχουν ολοκληρώσει τις αγορές στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα, αλλά έχουν αφήσει τα προϊόντα στο καλάθι αγορών. Γνωρίζετε ακριβώς τι τους ενδιαφέρει και τώρα μπορείτε να προσφέρετε το κατάλληλο κίνητρο για να τους πείσετε να το αποκτήσουν. Είναι χρήσιμο να δημιουργήσετε cart abandonment automations για να στέλνετε αυτόματα reminders μέσω SMS ή Viber.


5. Μηνύματα που θα εμπνεύσουν


Παρακάτω μοιραζόμαστε μαζί σας templates μηνυμάτων που αποδίδουν εντυπωσιακά αποτελέσματα και θα σας δώσουν το απαραίτητο inspiration. Βρείτε τι ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση και προσαρμόστε το ανάλογα:



6. Ενημερώσεις COVID-19


Είναι πολύ σημαντικό να ενημερώσετε το κοινό σας για τυχόν αλλαγές που έχετε πραγματοποιήσει λόγω του COVID. Στείλτε έγκαιρα μέσω SMS ή Viber ενημερωτικά μηνύματα σχετικά με την πολιτική επιστροφής προϊόντων και το πώς αυτή έχει επηρεαστεί. Ενημερώστε για ενδεχόμενη αύξηση στους χρόνους παράδοσης λόγω των περιοριστικών μέτρων και γενικά διατηρήστε ανοιχτή την επικοινωνία ώστε οι πελάτες να γνωρίζουν και να προσαρμόσουν ανάλογα τις προσδοκίες τους.


Όλα όσα μάθαμε στο 1ο Business Messaging Conference



Στις 20 Σεπτέμβρη πραγματοποιήσαμε στην Αθήνα, το 1ο Συνέδριο για το μέλλον του Business Messaging. Σχεδιάσαμε, οργανώσαμε και δώσαμε ζωή σε ένα αποκλειστικό event για το SMS και Viber Messaging, υπό το πρίσμα 6 καταξιωμένων ομιλητών. Η εκδήλωσε περιελάμβανε ένα ενδιαφέρον μείγμα έμπνευσης, καινοτομίας, και διορατικότητας σε μια σειρά ψηφιακών ενοτήτων, όπως το A2P messaging, omni channel και customer experience, mobile apps και business messaging tools.


Το event διήρκησε μία μέρα και η γνώση που δημιούργησε θα μοιράζεται για καιρό μέσα απ’ τις σελίδες του The Mobile Marketing Book v3!


Ανακαλύψτε Best Practices, Use Cases και όλα τα Business Messaging εργαλεία που εκτοξεύουν Conversions και Customer Experience στην 3η έκδοση του Mobile Marketing eBook.


Yuboto

Δημιουργήσαμε ένα hub πολύτιμης γνώσης, η οποία ανακεφαλαιώθηκε λεπτομερώς σε ένα 40λεπτο sum up panel session. Με αυτό το σκεπτικό θα σας παρουσιάσουμε μια περιεκτική περίληψη του συνεδρίου μαζί με τα πιο ενδιαφέροντα takeaways, που ξεχώρισαν και αξίζει να μοιραστούμε μαζί σας.


Yuboto

Πολύτιμη γνώση και insights από τους διεθνείς ομιλητές

Δύο καταξιωμένοι, διεθνείς ομιλητές, μεταξύ των οποίων ο Jose Martin Garcia, A2P Messaging Expert και Founder της Global Telco Consult και ο Gavin Patterson, Chief Data Analyst της MobileSquared αναφέρθηκαν στην εξέλιξη της business messaging επικοινωνίας κατά την πάροδο του χρόνου, αναλύοντας ταυτόχρονα top industry data και statistics από τη διεθνή αγορά. Οι ομιλητές μοιράστηκαν σαφή δεδομένα και ασφαλή, πρωτοποριακά συμπεράσματα σχετικά με τις δυνατότητες και προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα διεθνή brands σχετικά με τη δημιουργία ισχυρού omni channel, customer experience.


Συγκεκριμένα, ο Jose Martin Garcia υπογράμμισε 3 βασικά σημεία:


1. Ιστορικά, η A2P (Application to Person) επικοινωνία έχει εξελιχθεί από “difficult delivery” σε “difficult attention”.


2. Η Omni Channel επικοινωνία θεωρείται επιτακτική για τα brands, ωστόσο απαιτείται ένας specialist για να διαχειριστεί την πολυπλοκότητά της.


3. Επιτυχημένη A2P Messaging στρατηγική θεωρείται εκείνη που περιλαμβάνει ταυτόχρονα 3 συστατικά: προσωποποιημένο περιεχόμενο μηνύματος (message content personalization), αξιοποίηση των προτιμήσεων των χρηστών στην επικοινωνία (consideration of communication preferences) και παροχή των απαραίτητων λειτουργιών (provisioning of required features).


Yuboto

Η ομιλία του Gavin Patterson ήταν γεμάτη πολύτιμα στατιστικά από τη διεθνή αγορά. Ακολουθούν 3 προβλέψεις, που μας εντυπωσίασαν:


1. Μέχρι το 2021, το RCS (Rich Communication Service) της Google θα είναι το ισχυρότερο messaging κανάλι επικοινωνίας.


2. Μέχρι το 2023, οι καταναλωτές θα αλληλεπιδρούν με, τουλάχιστον, ένα brand την ημέρα μέσω RCS.


3. Εκτιμάται ότι για τους RCS users, το average ad spend ανά χρήστη θα αυξάνεται κατά 5% κάθε χρόνο.


Yuboto

Τα καλύτερα highlights από την ελληνική αγορά


Καινοτόμες business messaging στρατηγικές, do’s and don'ts και best practices συζητήθηκαν και από 4 thought leaders της ελληνικής αγοράς.

Ανάμεσά τους, η Ξένια Κούρτογλου, Founder της Focus Bari και Co Founder της e-satisfaction, μίλησε εκτενώς για το growth mindset μιας feedback κουλτούρας. Οι 3 βασικοί λόγοι που αξίζει να επενδύσουν τα brands στη λήψη feedback είναι για να:

  • Επικοινωνήσουν περισσότερο και πιο αποτελεσματικά με το κοινό τους

  • Μετρήσουν και να αξιοποιήσουν αποδοτικά τα αποτελέσματα των ενεργειών τους

  • Δημιουργήσουν επιτυχημένες στρατηγικές ανάπτυξης

  • Ενισχύσουν το brand awareness.

Yuboto

Συνεχίζοντας τις ενδιαφέρουσες ομιλίες, ο Νίκος Βαρβαδούκας, Chief OmniChannel Officer της Cosmos Sport, παρουσίασε συγκεκριμένα παραδείγματα στρατηγικής personalization και hyper targeting που ακολουθεί η εταιρεία για να προσεγγίσει το κοινό της. Οι 2 βασικοί λόγοι που η εταιρεία εστιάζει στη συγκεκριμένη στρατηγική επικοινωνίας, είναι ότι:

  • Τα προσωποποιημένα marketing μηνύματα σχετίζονται άμεσα με αυτό που οι χρήστες πραγματικά χρειάζονται, συνεπώς

  • Οι mobile χρήστες σταματούν να λαμβάνουν ενημερώσεις για προϊόντα και υπηρεσίες που δεν τους ενδιαφέρουν.

Yuboto

Έπειτα, ο Κώστας Φλώκος, Mobile Applications Expert και CEO της εταιρείας UpCom, εμβάθυνε στα do’s and don'ts, σχετικά με το development mobile εφαρμογών. Οι 2 βασικοί λόγοι που θα οδηγήσουν τα brands στην εφαρμογή ενός επιτυχημένου user centered design, είναι:

  • Η κατανόηση των πραγματικών αναγκών των χρηστών

  • Η αξία και το web experience που θέλουν τα brands να προσφέρουν στους χρήστες μέσω του mobile app

Ακόμη, τα mobile apps για να “κερδίσουν” πραγματικά τους χρήστες και να γίνουν ουσιαστικά εργαλεία, είναι σημαντικό να εξυπηρετούν συγκεκριμένες λειτουργίες και να προσφέρουν λύσεις που το κοινό έχει ανάγκη.


Yuboto

Τέλος, ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Commercial Director της Yuboto, ανέλυσε την λειτουργία και τα χαρακτηριστικά των βασικών business messaging tools και παρουσίασε σχετικά, χρήσιμα στατιστικά δεδομένα από την ελληνική αγορά. Κρατάμε τα πιο σημαντικά:

  • Η πλειοψηφία των brands που στέλνουν ενημερωτικά SMS στο κοινό τους ανήκουν στο retail industry (φυσικά καταστήματα και eshops),

  • Ένα SMS ή Viber μήνυμα με σημαντικό περιεχόμενο για τον χρήστη, έχει τη δυνατότητα να οδηγήσει στο κατάστημα έως και το 30% των παραληπτών του,

  • Μέχρι το 2020 23% περισσότεροι mobile χρήστες θα επιλέξουν να λαμβάνουν και να επικοινωνούν μέσω SMS / Viber με τα brands.

Yuboto

Τις ομιλίες ακολούθησε ένα 40λεπτο sum up panel session, με moderator τον Erik Van Stokkom, CEO της εταιρείας VSC. Οι ομιλητές ανακεφαλαίωσαν τα βασικά key takeaways των ομιλιών τους και πρόσφεραν την τεχνογνωσία τους απαντώντας σε ερωτήσεις του κοινού


Yuboto

Ending Notes

Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που συγκεντρώσαμε για πρώτη φορά, κάτω από τη στέγη του Eleon Loft, αξιόλογους experts γύρω από την business messaging επικοινωνία και τους φέραμε σε επαφή με ένα δυναμικό κοινό από digital marketing leaders, advertising professionals και tech δημοσιογράφους. Μείνετε συντονισμένοι για το επόμενο συνέδριο!


Ενημερωθείτε κι εσείς για όλες τις σύγχρονες εξελίξεις και τα top business messaging εργαλεία κάνοντας download την free version του download την free version του Mobile Marketing Book της Yuboto.

Διοργανώνουμε το 1ο Business Messaging Conference και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι!



Ο Σεπτέμβριος είναι μήνας αλλαγών, προγραμματισμού και πολλών συνεδρίων! Ανάμεσα σε όλα τα σημαντικά που “τρέχουν”, σκεφτήκαμε να διοργανώσουμε το 1ο Business Messaging Conference (BMC2019) στην Αθήνα, την Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου, στον εναλλακτικό χώρο του Eleon Loft Venue. It will be a blast!


Τι είναι τελικά το BMC2019


Το 1o Business Messaging Conference είναι το μοναδικό event που θα μάθετε insights, trends και best practices για το SMS & Viber Messaging, Google RCS και WhatsApp και, ταυτόχρονα, θα δικτυωθείτε με μερικούς από τους καλύτερους international και regional experts του συγκεκριμένου industry. Φεύγοντας θα έχετε κατακτήσει πολύτιμη γνώση για να δημιουργήσετε ένα αποτελεσματικό business messaging plan, που θα βελτιώσει σημαντικά το growth των brands σας και θα ενισχύσει αποτελεσματικά το customer experience του κοινού που στοχεύουν.


Σε ποιους απευθύνεται


It’s all about a business messaging evolution! Το event έχει exclusive μορφή και απευθύνεται στους top digital marketing & advertising leaders της ελληνικής αγοράς. Επαγγελματίες, που έχουν αποκτήσει hands on experience, διαχειρίζονται accounts από κάθε επιχειρηματικό κλάδο και στοχεύουν στη δημιουργία αποτελεσματικών digital marketing στρατηγικών για τα brands τους. Πρόκειται για ένα half day, free event, στο οποίο θα συμμετέχουν οι 100 καλύτεροι του κλάδου.


Ποιους ομιλητές θα δείτε


Εμπλουτίζουμε συνεχώς την ατζέντα του συνεδρίου με καινοτόμες και ενδιαφέρουσες ομιλίες από διεθνείς και εγχώριους αναγνωρισμένους leaders του A2P, Business Messaging και Omni Channel Experience industry.

Απο τη διεθνή αγορά θα έχετε την ευκαιρία να παρακολουθήσετε για πρώτη φορά on stage τους Jose Garcia, A2P Expert, Gavin Patterson, Chief Data Analyst at Mobilesquared, Erik Van Stokkom, CEO at VSC, ενώ από το εγχώριο digital και ecommerce industry θα παρουσιάσουν οι Νίκος Βαρβαδούκας, Omni Channel Officer Cosmos Sport, Ξένια Κούρτογλου, Founder & Managing Partner Focus Bari, Κώστας Φλώκος, Mobile Application Expert CEO UpCom, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Commercial Director Yuboto.


Τι να περιμένετε


Όλα όσα θέλετε να γνωρίζετε για τα σύγχρονα trends και το μέλλον του business messaging σε ένα half day event! Στο τέλος των παρουσιάσεων θα έχετε αποκτήσει πολύτιμη γνώση σχετικά με το πώς θα δημιουργήσετε αποτελεσματικές messaging στρατηγικές και καμπάνιες, που στόχο έχουν να ενισχύσουν το brand awareness, customer engagement και κατ’ επέκταση, τα conversions των brands σας.

Το 1ο Business Messaging Conference είναι γεγονός! Λίγες μέρες έμειναν μέχρι ν’ ανοίξουν οι πύλες του Eleon Loft venue και να καλωσορίζουμε από κοντά όλους όσους δημιουργούν σπουδαίες εμπειρίες για τα brands τους.


Κλείστε τη θέση σας δωρεάν για να συμμετάσχετε στο business messaging revolution!

Εγγραφή στο Yuboto Newsletter

Λάβετε σημαντικές ενημερώσεις, product updates και προσφορές στο inbox σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ

Το μέλλον της εταιρικής επικοινωνίας ξεκινά εδώ!