ΠΛΑΤΦΟΡΜΕΣ
Contact Center
Omnichannel Πλατφόρμα Marketing & Customer Support
Ενοποιήστε όλες τις συζητήσεις και τους χρήστες σε ένα ενιαίο περιβάλλον και αφήστε πίσω σας τις πολλαπλές πλατφόρμες. Από σήμερα, η επικοινωνία με τους πελάτες σας γίνεται αποκλειστικά μέσα από το Contact Center!

Οι Δυνατότητες του Contact Center

Διαχείριση Agents
Δημιουργήστε τους customer support agents που χρειάζεστε εύκολα και γρήγορα, αναθέστε τους τα κατάλληλα δικαιώματα με λίγα clicks και οργανώστε τους σε τμήματα για καλύτερη και αποδοτικότερη διαχείριση των συζητήσεων.

Customer Data
Το contact center σας δίνει τη δυνατότητα να συλλέξετε πολύτιμες πληροφορίες από τους πελάτες όπως ονοματεπώνυμο και email. Ακόμα, με τη χρήση custom πεδίων μπορείτε να συλλέγετε οποιαδήποτε πρόσθετη πληροφορία σας είναι χρήσιμη.

Omni-channel Επικοινωνία χωρίς όρια
Το Contact Center συγκεντρώνει όλα τα κανάλια σας – WhatsApp, Messenger, Telegram, Slack, SMS και Emails – σε μία πλατφόρμα. Απαντήστε σε κάθε μήνυμα άμεσα, διαχειριστείτε συνομιλίες πιο αποδοτικά και χαρίστε στους πελάτες σας μια άψογη εμπειρία σε όλα τα σημεία επαφής.

Messenger / Instagram

Viber


Google Business

Slack

Χ (Twitter)

Telegram

Line



Δρομολόγηση Συζητήσεων
Κατανείμετε αυτόματα τις νέες συνομιλίες στους διαθέσιμους agents ή δώστε τη δυνατότητα στους πελάτες να επιλέγουν τον εκπρόσωπο που προτιμούν. Με έξυπνη δρομολόγηση και ευελιξία στη διαχείριση, αυξάνετε την αποδοτικότητα της ομάδας και ενισχύετε την ικανοποίηση των πελατών.

AI που μιλάει τη γλώσσα των πελατών σας
Ενισχύστε την παραγωγικότητα των agents με προτεινόμενες απαντήσεις σε πραγματικό χρόνο, βασισμένες σε τεχνητή νοημοσύνη. Με τεχνολογίες OpenAI και Dialogflow, οι απαντήσεις δημιουργούνται αυτόματα στη γλώσσα του χρήστη, εξοικονομώντας χρόνο και βελτιώνοντας την εμπειρία επικοινωνίας.


