Mobile Marketing: το εργαλείο σύμμαχος σε κάθε εκλογική αναμέτρηση!



Το mobile marketing είναι ένας ισχυρός τρόπος επικοινωνίας. Έχει την ικανότητα να πραγματοποιήσει σαρωτικές αλλαγές στο προεκλογικό περιβάλλον. Ενώ το internet, τα email, τα προεκλογικά event και οι δημόσιες σχέσεις, τα print media, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο και η door to door επικοινωνία καλλιεργούν την προβολή κάθε υποψηφίου, ο συνδυασμός τους με το mobile marketing θα ενισχύσει το brand image και θα τους φέρει πιο κοντά στους ψηφοφόρους τους. Στα μάτια και τις παλάμες των χεριών τους.


Η προεκλογική εκστρατεία απαιτεί περιεκτική και στοχευμένη στρατηγική, ωστόσο η μάχη για τη νίκη κερδίζεται στα χέρια των ψηφοφόρων. Κερδίζεται μέσω SMS. Η υιοθέτηση του Bulk SMS marketing θεωρείται ο πιο αποτελεσματικός τρόπος προεκλογικής προβολής και επικοινωνίας για 3 σημαντικούς λόγους:


Είναι άμεσο και στοχευμένο. Πετυχαίνει ένα εκπληκτικό pen rate 98%, μέσα σε μόλις 3 λεπτά από την λήψη του SMS. Αυτό σημαίνει ότι το 98% των παραληπτών διαβάζουν τα SMS, την ίδια στιγμή που τα emails διαβάζονται σε ποσοστό 20%.

Είναι προσωποποιημένο. Εάν ο παραλήπτης του SMS δει ότι το μήνυμα απευθύνεται αποκλειστικά σε αυτόν αντί σε μια γενικότερα μάζα ψηφοφόρων, νιώθει την προσωπική επαφή, η οποία δημιουργεί αίσθημα εμπιστοσύνης.

Είναι οικονομικό και μετρήσιμο. Συγκριτικά με τα print media και άλλες μορφές εξωτερικής διαφήμισης, το SMS είναι το πιο προσιτό μέσο διαφήμισης, με μετρήσιμα αποτελέσματα για κάθε mobile καμπάνια.


4 ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΠΙΥΧΗΜΕΝΗ SMS ΚΑΜΠΑΝΙΑ


Ύστερα από 12 χρόνια εμπειρίας και τεχνογνωσίας στο mobile campaigning, οι SMS marketing experts της Yuboto προτείνουν 4 βασικά βήματα για την έναρξη μιας επιτυχημένης SMS προεκλογικής καμπάνιας:


1.
Επιλέξτε μια SMS messaging πλατφόρμα, εύχρηστη και λειτουργική, η οποία θα σας βοηθήσει να δημιουργήσετε προεκλογικές SMS καμπάνιες μέσα σε λίγα λεπτά, εύκολα και γρήγορα. Η βραβευμένη πλατφόρμα OCTAPUSH της Yuboto είναι η πιο ολοκληρωμένη και αξιόπιστη λύση.

2.
Εφαρμόστε μια έξυπνη στρατηγική επικοινωνίας, σχεδιάζοντας προσεκτικά το περιεχόμενο των SMS μηνυμάτων, που θα στείλετε στη λίστα των ψηφοφόρων σας. Ενημερώστε τους για τη συμμετοχή σας σε ομιλίες, εθελοντικές εκδηλώσεις, debates, τηλεοπτικές ή ραδιοφωνικές συνεντεύξεις. Αυτές είναι μερικές μόνο στιγμές που μπορεί να κριθούν καθοριστικές για το αποτέλεσμα των εκλογών.

3.
Εμπλουτίστε το περιεχόμενο των SMS, προσθέτοντας εικόνα, video και σύντομα URL. Οδηγήστε τους παραλήπτες σε στοχευμένες landing pages και επικοινωνήστε το personal brand σας με τον πιο δημιουργικό τρόπο.


Αξιοποιήστε έξυπνα και μεθοδικά την mobile marketing επικοινωνία για να ενισχύσετε την προεκλογική σας εκστρατεία. Εμείς στην Yuboto σας προσφέρουμε όλα τα εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να προσεγγίσετε τους ψηφοφόρους σας, άμεσα και αποτελεσματικά.


Επικοινωνήστε Άμεσα με έναν Mobile Expert από την Yuboto για να ξεκινήσετε την προεκλογική σας καμπάνια.


Καλέστε μας τώρα στο 13850 ή στείλτε email στο info[at]yuboto[dot]com

Κερδίσαμε 3 διεθνή βραβεία στο GCCM Berlin 2019!



Αυτός είναι ο απολογισμός από την συναρπαστική εμπειρία μας στο Carrier Community GCCM Summit στο Βερολίνο στις 13, 14 και 15 Μαΐου 2019!


Τα βραβεία της κοινότητας Carrier Community αποτελούν θεσμό για τον κλάδο του business voice και messaging και τα τελευταία 3 χρόνια, οι εξέχουσες εταιρείες του κλάδου συγκεντρώνονται στο Βερολίνο για να συνδεθούν, να αξιολογήσουν trends και να τιμήσουν τις βέλτιστες πρακτικές.



Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ετοιμάσαμε βαλίτσες, πακετάραμε banners και πήραμε μαζί μας την πιο artistic εκδοχή πορτοφολιού για να μοιράσουμε στους συνεργάτες και παρευρισκόμενους.



Ποια βραβεία κερδίσαμε;



Customer Excellence Global Award


Η εμπειρία, στην εξυπηρέτηση πελατών, μετράει περισσότερο από ποτέ. Η θετική εμπειρία είναι εκείνη που θα απογειώσει την ομάδα, τους πελάτες, το προϊόν. Στην Yuboto στόχος μας είναι να μειώνουμε τα painpoints στον κύκλο ζωής του πελάτη, προσφέροντας εξαιρετικό customer experience. Ο Εμπορικός Διευθυντής της Yuboto, Ανδρέας Κωνσταντινίδης, αποκαλύπτει την ουσιαστική αξία πίσω από την στρατηγική εξυπηρέτησης της εταιρίας: “Είναι επικίνδυνο να υποθέτεις ότι γνωρίζεις τα πάντα για τον πελάτη σου. Όταν επικοινωνείς μαζί του, το κάνεις με τον πλέον σαφή τρόπο, έχοντας το μυαλό σου πάντα open. Η ακρόαση είναι από τα ισχυρότερα εργαλεία για να το πετύχεις.”



The Funkiest Operator & Most Innovative Marketing Strategy Global Award


Μας αρέσει να πειραματιζόμαστε συνεχώς σε ότι αφορά την marketing στρατηγική επικοινωνίας της Yuboto. Η ομάδα Marketing της εταιρείας μας ενημερώνεται για τις σύγχρονες τάσεις, λαμβάνει μέρος στα πιο δημοφιλή συνέδρια προσπαθώντας να βρίσκεται στην κορυφή του VoIP & Messaging industry.


Best SMS Platform Global Award


“Η omnichannel εμπειρία είναι κάτι παραπάνω από ένα σύγχρονο buzzword. Omnichannel σημαίνει ότι αναγνωρίζεις ότι το κοινό σου χρησιμοποιεί διαφορετικά κανάλια για να πάρει αποφάσεις. Η επιτυχία έρχεται όταν καταφέρνει το brand σου να βρίσκεται σε κάθε κανάλι και η Yuboto σου προσφέρει το πιο σύγχρονο εργαλείο για να το πετύχεις, την omnichannel messaging πλατφόρμα GoViber”, αναφέρει ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας, Αποστόλης Ιωακείμ.


Ευχαριστούμε όλα τα μέλη της ομάδας μας για την έμπνευση, τις ιδέες, την αισιοδοξία και την αδιάκοπη συνεισφορά τους στο όραμά μας. Εμείς σχεδιάζουμε τα επόμενα βήματα και συνεχίζουμε με ακόμη πιο πρωτοποριακά προϊόντα επικοινωνίας. Ευχαριστούμε πάνω απ’ όλα όλους εσάς για την υποστήριξη και εμπιστοσύνη στις υπηρεσίες μας. Δίνουμε ραντεβού του χρόνου για το επόμενο GCCM Berlin!


Not-Delivered SMS, Η Αλήθεια.



Οι πραγματικές αιτίες για τα Not-Delivered SMS

Σε κάθε καμπάνια αποστολής μαζικών SMS, υπάρχουν μηνύματα που δεν παραδίδονται.


Οι βασικοί λόγοι που συμβαίνει αυτό είναι 4:

  1. 1. Το κινητό του πελάτη είναι κλειστό.
  2. 2. Το κινητό του πελάτη βρίσκεται εκτός δικτύου.
  3. 3. Το κινητό του πελάτη έχει φραγή εισερχομένων SMS.
  4. 4. Ο αριθμός του παραλήπτη έχει καταργηθεί ή είναι λανθασμένος.


Στις περιπτώσεις: 1, 2 & 3, τα SMS εμφανίζονται σε κατάσταση αναμονής, δηλαδή έχουν “Pending Status”. Εάν εντός των επόμενων ωρών από την αποστολή της καμπάνιας, ο πελάτης ανοίξει/βρεθεί εντός δικτύου ή κάνει άρση της φραγής εισερχομένων, το μήνυμα θα παραδοθεί κανονικά. Στις περιπτώσεις αυτές, το Status των μηνυμάτων μετατρέπεται από “Pending” σε “Delivered”.


" Η μείωση στην αποτελεσματικότητα της καμπάνιας αυξάνει το κόστος των παραφοτέων μηνυμάτων, ενώ επιπρόσθετα οδηγεί σε ουσιαστική απώλεια πωλήσων από σημαντικό ποσοστό που δεν ενημερώθηκαν "


Εάν τα μηνύματα, δεν παραδοθούν εντός 48 ωρών (προσεγγιστικά) από την αποστολή της καμπάνιας, τότε το ίδιο το σύστημα των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας ακυρώνει την παράδοση. Το χρονικό περιθώριο των 48 ωρών διαφοροποιείται από πάροχο σε πάροχο.

Στην περίπτωση αυτή, το Status των μηνυμάτων μετατρέπεται από “Pending” σε “Not-Delivered”. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχει πιθανότητα κάποια μηνύματα να παραμείνουν σε κατάσταση “Pending” και μετά το πέρας των δύο ημερών. Το ποσοστό αυτό, κυμαίνεται από 0,1% έως 0,9%, είναι σίγουρο μικρότερο από 1%.


Ώρα να δούμε τι ποσοστό Not-Delivered SMS έχετε


Εάν οι αποστολές σας έχουν μεγαλύτερο ποσοστό Not-Delivered SMS από τον μέσο όρο που προαναφέρθηκε, τότε η αιτία εντοπίζεται σε έναν από τους παραπάνω λόγους. Σας συμβουλεύουμε να αξιοποιήσετε τους αυτοματοποιημένους μηχανισμούς που παρέχονται, προκειμένου να ελαχιστοποιήσετε το ποσοστό των μη παραδοτέων μηνυμάτων.


" Βάσει των στατιστικών αναλύσεων και των reports της Yuboto, το ποσοστό παράδοσης SMS μίας up to date λίστας κινητών τηλεφώνων, ανέρχεται κατά μέσο όρο στο 95,5% "


Το ποσοστό του 4,5% των SMS που δεν παραδίδονται οφείλεται στους 4 βασικούς λόγους που αναφέρονται παραπάνω.


Η επιλογή “Να μην πραγματοποιηθεί αποστολή SMS σε κινητά τηλέφωνα που δεν παρέλαβαν τα μηνύματα κατά τους δύο τελευταίους μήνες” είναι μία από τις πολλές λύσεις του Yuniverse, που εξασφαλίζει ότι ο πελάτης (αποστολέας) δεν θα χρεωθεί αποστολές μηνυμάτων σε κινητά τηλέφωνα που αποδεδειγμένα αποτυγχάνουν να λάβουν μηνύματα.


Μέσα στο Octapush, μπορείτε να βρείτε πλήθος εφαρμογών και λύσεων, που εξασφαλίζουν την εύρυθμη λειτουργία της αποστολής SMS, ελαχιστοποιώντας στα επίπεδα του μέσου όρου το κόστος των SMS που επανειλημμένα δεν παραδίδονται. Χρησιμοποιήστε τα εργαλεία αυτά κάθε φορά που ανεβάζετε μία νέα λίστα ώστε να πραγματοποιείται έλεγχος και να ακυρώνεται η αποστολή SMS σε τηλέφωνα που έχουν ήδη “χαρτογραφηθεί” ως μη ενεργά.

GDPR, συγκατάθεση με 1 μόνο SMS!



Ο GDPR έρχεται, μην αφήσετε τους πελάτες σας να φύγουν.

Σύμφωνα με τον νέο Γενικό Κανονισμό για την Προστασία Δεδομένων, κάθε επιχείρηση που διατηρεί και επεξεργάζεται δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα επιβάλλεται να έχει τη ρητή συγκατάθεση των χρηστών – παραληπτών για την αποστολή εμπορικών μηνυμάτων.


Διατηρήστε ανέπαφη τη λίστα επαφών - πελατών σας,
απλά και μόνο με 1 “Yuboto GDPR SMS”!

H πλατφόρμα της Yuboto έχει ενσωματωμένη ειδική υπηρεσία που σας επιτρέπει να συλλέξετε αξιόπιστα και έγκαιρα τη συγκατάθεση των πελατών σας.


Ήδη από το 2013, υπηρεσίες αποστολής SMS της εταιρείας μας υποστηρίζουν τη δυνατότητα του “opt out” για όσους χρήστες δεν επιθυμούν τη λήψη εμπορικών μηνυμάτων. Η συγκεκριμένη δυνατότητα αποτελεί, πλέον, αδιαπραγμάτευτη προϋπόθεση του νέου Κανονισμού.


Yuboto GDPR SMS

Με 1 απλό click σε 1 μοναδικό και προσωποποιημένο link που περιέχεται στο Yuboto GDPR SMS θα είστε σε θέση να γνωρίζετε ποιοι πελάτες σας επιθυμούν να συνεχίσουν να λαμβάνουν μηνύματα. Έτσι, μπορείτε να επικαιροποιήσετε τις λίστες παραληπτών σας όπως ορίζει ο Κανονισμός.


Εμείς, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε μια SMS Kαμπάνια GDPR Συγκατάθεσης. Η διαδικασία είναι απλή, εύκολη & συμμορφώνεται απόλυτα με τις απαιτήσεις του GDPR!


Τι πρέπει να ξέρετε για την καμπάνια:

  • όσοι παραλήπτες clickαρουν το προσωποποιημένο link του “Yuboto GDPR SMS” ανανεώνουν αυτόματα τη συγκατάθεσή τους.
  • είστε υποχρεωμένοι να αφαιρέσετε από τις λίστες σας όσους παραλήπτες δεν clickαρουν το Yuboto SMS.

Σημαντική Σημείωση: εάν κάποιος χρήστης το επιθυμεί, έχει τη δυνατότητα να ανακαλέσει την αρχική συγκατάθεσή του.


Δυνατότητες Reporting – GDPR συμμόρφωση της Λίστας σας

Mέσα από το Yuniverse έχετε τη δυνατότητα να ενημερώνεστε online και real time σχετικά με:

1. Τους χρήστες που έλαβαν το μήνυμα – Delivered SMS.

2. Τους χρήστες στους οποίους δεν παραδόθηκε το μήνυμα – Not Delivered SMS.

3. Λίστα με τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων των πελατών που πάτησαν το προσωποποιημένο link, δίνοντας έτσι τη συγκατάθεσή τους για τη συνέχιση της επικοινωνίας.

4. Λίστα με τους αριθμούς κινητών τηλεφώνων των πελατών που έλαβαν το μήνυμα, αλλά, δεν πάτησαν το link.


Για τις περιπτώσεις 2 & 4, έχετε τη δυνατότητα να στείλετε εκ νέου καμπάνια συγκατάθεσης.


Συγκεκριμένα, για την 2η περίπτωση, καλό θα ήταν να στείλετε επαναληπτική καμπάνια, καθώς οι χρήστες ενδεχομένως να μην έλαβαν το SMS για μια σειρά από λόγους όπως: κλειστή συσκευή ή συσκευή εκτός δικτύου.


Στην 4η περίπτωση, σας συμβουλεύουμε να πειραματιστείτε με το κείμενο του SMS, βρίσκοντας ένα δημιουργικό τρόπο ώστε να πείσετε τους παραλήπτες να αποδεχθούν τη λήψη SMS.


GDPR Important!

Εάν, παρά τις επαναληπτικές καμπάνιες, δεν λάβετε τη συγκατάθεση των παραληπτών στις περιπτώσεις 2 & 4, τότε οφείλετε να τους διαγράψετε από τις λίστες σας και να μην τους αποστέλλετε πλέον μηνύματα, διότι τα προσωποποιημένα unclicked links αποδεικνύουν ότι οι συγκεκριμένοι χρήστες δεν επιθυμούν να λαμβάνουν SMS από την εταιρεία σας.


Eπικοινωνήστε μαζί μας άμεσα για να ενημερωθείτε για το “Yuboto GDPR SMS”.
Τηλ.: 211 11 44 111 | Email: sales[at]Yuboto[dot]com

2 Διεθνή Βραβεία στα Global Awards της Carrier Community



H Yuboto είναι Back2Back ο πιο Funky τηλεπικοινωνιακός πάροχος και ταυτόχρονα η εταιρεία με την καλύτερη Εξυπηρέτηση Πελατών στον κόσμο!

Το σύστημα Click Away επιτρέπει στα καταστήματα να εξασφαλίζουν την υγεία και την ασφάλεια τόσο του προσωπικού όσο και των πελατών. Η νέα μέθοδος υιοθετήθηκε στο πλαίσιο του lockdown, όμως είναι πιθανό να αποτελέσει μία μόνιμη αλλαγή καθώς βελτιώνει την εμπειρία των πελατών μειώνοντας στο ελάχιστο τον χρόνο εξυπηρέτησης τους. Μέσω του Click Away, οι πελάτες παραλαμβάνουν άμεσα και εύκολα το προϊόν που αγόρασαν χωρίς να περιμένουν στην ουρά.


H Yuboto κατακτά για 2η συνεχόμενη χρονιά το βραβείο “The Funkiest Operator”, αλλά και το βραβείο “Customer Experience Excellence” στον παγκόσμιο θεσμό των Global Carrier Community Meetings Awards. Τα Global Awards διοργανώνονται από την Carrier Community, τη σημαντικότερη κοινότητα - hub του κλάδου των τηλεπικοινωνιών, και επιβραβεύουν τις κορυφαίες εταιρείες κάθε χρόνο.


Η Yuboto κατάφερε να διατηρήσει τα σκήπτρα της ως ο τηλεπικοινωνιακός πάροχος με τη δημιουργικότερη, πιο πρωτοποριακή και καινοτομική στρατηγική marketing, καθώς το βραβείο “The Funkiest Operator” απονέμεται στην εταιρεία που υλοποιεί τις πιο εμπνευσμένες, δημιουργικές και αποτελεσματικές marketing καμπάνιες.



Ένα βραβείο δεν είναι αρκετό…


Η Yuboto αναδείχθηκε, επίσης, ως η εταιρεία που παρέχει το υψηλότερο επίπεδο Εξυπηρέτησης Πελατών κατακτώντας το αντίστοιχο βραβείο “Customer Experience Excellence”. Η βράβευση αυτή αποδεικνύει με τον πλέον εμφατικό τρόπο την ανθρωποκεντρική φιλοσοφία της εταιρείας που καταφέρνει συνεχώς να ξεπερνά τις προσδοκίες των πελατών της.


Καταλυτικό ρόλο στη διπλή βράβευση της εταιρείας έπαιξε το “The Mobile Marketing Book”, το οποίο έχει αναδειχθεί πλέον σε αδιαμφισβήτητο σημείο αναφοράς για το messaging industry συνολικά, ενώ και η κριτική επιτροπή το χαρακτήρισε ως εξαιρετικό και πρότυπο παράδειγμα Β2Β content marketing. Επιπρόσθετα, οι ενέργειες προβολής που το συνόδευσαν απέσπασαν διθυραμβικά σχόλια καθώς δημιούργησαν μοναδικά και προσωποποιημένα customer experiences διαμορφώνοντας ένα ριζοσπαστικό experiential marketing, το οποίο και “κέρδισε” τους πελάτες, τους κριτές και τελικά το Βραβείο.


Τα 2 βραβεία αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία εάν λάβουμε υπόψη το κύρος και τη σπουδαιότητα του θεσμού, αφού η Yuboto κατάφερε να ξεχωρίσει ανάμεσα σε κορυφαίες και ηγέτιδες, πολυεθνικές εταιρείες. Ενδεικτικά, μερικές από αυτές: Cisco, Deutsche Telekom, Orange, PCCW Global, HORISEN, Lanck Telecom, Rakuten Viber.

O Εμπορικός Διευθυντής της Yuboto, κύριος Ανδρέας Κωνσταντινίδης, με αφορμή την εξαιρετική επίδοση της εταιρείας στα βραβεία δήλωσε: “Η διπλή βράβευση της εταιρείας μας, και μάλιστα για 2η συνεχόμενη χρονιά όσο αφορά το Marketing, αποτελεί το μεγαλύτερο και σπουδαιότερο επιστέγασμα της προσπάθειας όλων των ανθρώπων της Yuboto και της φιλοσοφίας που έχουμε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια.

Επίσης, αισθανόμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι και περήφανοι που ένας διεθνής θεσμός με παγκόσμια ακτινοβολία, τα Global Awards, αναγνωρίζουν τη διαφοροποιημένη στρατηγική marketing και τη διαχρονική δέσμευσή μας προς τους πελάτες. Tέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι το Octapush, η νέα Omni Πλατφόρμα που δημιουργήσαμε πρόσφατα και η οποία αποτελεί την international version του GOVIBER που έχει λανσαριστεί με επιτυχία στην ελληνική αγορά, βρέθηκε στη 2η θέση στην κατηγορία Best SMS Platform. To γεγονός αυτό πιστοποιεί ότι η Yuboto βρίσκεται στην αιχμή της τεχνολογικής καινοτομίας παρέχοντας προηγμένες και ολοκληρωμένες υπηρεσίες.”


Εγγραφή στο Yuboto Newsletter

Λάβετε σημαντικές ενημερώσεις, product updates και προσφορές στο inbox σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ

Το μέλλον της εταιρικής επικοινωνίας ξεκινά εδώ!