CUSTOMER SUPPORT
Contact Center
Omnichannel Customer Support σε μια πλατφόρμα
Ανακαλύψτε το Contact Center, μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα για customer support και marketing που συγκεντρώνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε ένα περιβάλλον.
- 10+ κανάλια επικοινωνίας
- AI Chatbots & Αυτοματισμοί
- Αναλυτικά insights

Γιατί να αξιοποιήσετε το Contact Center

Live Chat
Με ένα ολοκληρωμένο σύστημα Live Chat, διευκολύνετε τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας. Το chat τοποθετείται σε οποιοδήποτε σημείο επιθυμείτε.

Ticketing Σύστημα
Δημιουργήστε εύκολα ένα επαγγελματικό ticketing σύστημα για το website σας και προσφέρετε υποστήριξη άμεσα εκεί που βρίσκονται οι πελάτες σας.

Omnichannel Πλατφόρμα
Με το Contact Center μπορείτε να στέλνετε και να απαντάτε μηνύματα σε όλα τα κανάλια: WhatsApp, Facebook, Telegram, SMS, emails, tickets και chat messages.

Messenger / Instagram

Viber


Google Business

Slack

Χ (Twitter)

Telegram

Line


CUSTOMER SUPPORT
Διαθέσιμα Κανάλια Επικοινωνίας
Με το Contact Center μπορείτε να στέλνετε, να απαντάτε και να διαχειρίζεστε μηνύματα σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Εξοικονομήστε χρόνο με επικοινωνία που συμβαίνει σε ένα κεντρικό περιβάλλον διασυνδέοντας τα παρακάτω κανάλια:
Χαρακτηριστικά & Δυνατότητες για κορυφαίο Customer Support
AI Chatbots
Δημιουργήστε σε λίγα λεπτά έξυπνα chatbots χωρίς γραμμή κώδικα και αυτοματοποιήστε την επικοινωνία σας. Με ενσωμάτωση OpenAI και Dialogflow, τα chatbots του Contact Center απαντούν με ακρίβεια ακόμη και στις πιο σύνθετες ερωτήσεις, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών σας και μειώνοντας τον φόρτο της ομάδας υποστήριξης.
Registration & Login Χρηστών
Δώστε στους χρήστες τη δυνατότητα να εγγράφονται και να κάνουν login απευθείας μέσα από το chat. Με προσαρμόσιμη φόρμα εγγραφής και custom πεδία, συλλέγετε πολύτιμες πληροφορίες που σας βοηθούν να γνωρίσετε καλύτερα το κοινό σας και να προσφέρετε πιο προσωποποιημένη εμπειρία.
Διαχείριση Συζητήσεων
Ενοποιήστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε μία πλατφόρμα και διαχειριστείτε κάθε συζήτηση με ευκολία μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας. Αναζητήστε και οργανώστε συνομιλίες, παρακολουθήστε το status των χρηστών και δείτε σε πραγματικό χρόνο πότε πληκτρολογούν — για πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.
Ολοκληρωμένο Set Ειδοποιήσεων
Ενημερώστε άμεσα τόσο τους χρήστες όσο και τους agents για κάθε νέο μήνυμα μέσω email, SMS, push και desktop notifications. Έτσι, η ομάδα σας δεν χάνει καμία συζήτηση και οι πελάτες σας απολαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.
Γιατί να Επιλέξετε το Contact Center

Κεντρική Διαχείριση όλων των καναλιών σε μία πλατφόρμα για μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Αυτοματισμοί που εξοικονομούν χρόνο και αυξάνουν την ανταπόκριση των πελατών.

Βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης χάρη σε παραμετροποίηση, custom πεδία και δυναμικό workflow.

Γρήγορη ενεργοποίηση & εύκολη ενσωμάτωση χωρίς τεχνική πολυπλοκότητα.


