CUSTOMER SUPPORT
Contact Center

Omnichannel Customer Support σε μια πλατφόρμα

Ανακαλύψτε το Contact Center, μία ολοκληρωμένη πλατφόρμα για customer support και marketing που συγκεντρώνει όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε ένα περιβάλλον.

  • 10+ κανάλια επικοινωνίας
  • AI Chatbots & Αυτοματισμοί
  • Αναλυτικά insights

Contact Center

Γιατί να αξιοποιήσετε το Contact Center

Live Chat

Live Chat

Με ένα ολοκληρωμένο σύστημα Live Chat, διευκολύνετε τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας. Το chat τοποθετείται σε οποιοδήποτε σημείο επιθυμείτε.

Ticketing Σύστημα

Ticketing Σύστημα

Δημιουργήστε εύκολα ένα επαγγελματικό ticketing σύστημα για το website σας και προσφέρετε υποστήριξη άμεσα εκεί που βρίσκονται οι πελάτες σας.

Omnichannel Πλατφόρμα

Omnichannel Πλατφόρμα

Με το Contact Center μπορείτε να στέλνετε και να απαντάτε μηνύματα σε όλα τα κανάλια: WhatsApp, Facebook, Telegram, SMS, emails, tickets και chat messages.

Image

Messenger / Instagram

Viber

Viber

WhatsApp

WhatsApp

Google Business

Google Business

Slack

Slack

Χ (Twitter)

Χ (Twitter)

Telegram

Telegram

Line

Line

WeChat

WeChat

Channels

CUSTOMER SUPPORT

Διαθέσιμα Κανάλια Επικοινωνίας

Με το Contact Center μπορείτε να στέλνετε, να απαντάτε και να διαχειρίζεστε μηνύματα σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας. Εξοικονομήστε χρόνο με επικοινωνία που συμβαίνει σε ένα κεντρικό περιβάλλον διασυνδέοντας τα παρακάτω κανάλια:

Χαρακτηριστικά & Δυνατότητες για κορυφαίο Customer Support

AI Chatbots

Δημιουργήστε σε λίγα λεπτά έξυπνα chatbots χωρίς γραμμή κώδικα και αυτοματοποιήστε την επικοινωνία σας. Με ενσωμάτωση OpenAI και Dialogflow, τα chatbots του Contact Center απαντούν με ακρίβεια ακόμη και στις πιο σύνθετες ερωτήσεις, βελτιώνοντας την εμπειρία των πελατών σας και μειώνοντας τον φόρτο της ομάδας υποστήριξης.

Registration & Login Χρηστών

Δώστε στους χρήστες τη δυνατότητα να εγγράφονται και να κάνουν login απευθείας μέσα από το chat. Με προσαρμόσιμη φόρμα εγγραφής και custom πεδία, συλλέγετε πολύτιμες πληροφορίες που σας βοηθούν να γνωρίσετε καλύτερα το κοινό σας και να προσφέρετε πιο προσωποποιημένη εμπειρία.

Διαχείριση Συζητήσεων

Ενοποιήστε όλα τα κανάλια επικοινωνίας σε μία πλατφόρμα και διαχειριστείτε κάθε συζήτηση με ευκολία μέσα από ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας. Αναζητήστε και οργανώστε συνομιλίες, παρακολουθήστε το status των χρηστών και δείτε σε πραγματικό χρόνο πότε πληκτρολογούν — για πιο άμεση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση.

Ολοκληρωμένο Set Ειδοποιήσεων

Ενημερώστε άμεσα τόσο τους χρήστες όσο και τους agents για κάθε νέο μήνυμα μέσω email, SMS, push και desktop notifications. Έτσι, η ομάδα σας δεν χάνει καμία συζήτηση και οι πελάτες σας απολαμβάνουν ταχύτερη εξυπηρέτηση.

Γιατί να Επιλέξετε το Contact Center

Κεντρική Διαχείριση

Κεντρική Διαχείριση όλων των καναλιών σε μία πλατφόρμα για μεγαλύτερη αποδοτικότητα.

Αυτοματισμοί

Αυτοματισμοί που εξοικονομούν χρόνο και αυξάνουν την ανταπόκριση των πελατών.

Βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης

Βελτιωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης χάρη σε παραμετροποίηση, custom πεδία και δυναμικό workflow.

Γρήγορη ενεργοποίηση

Γρήγορη ενεργοποίηση & εύκολη ενσωμάτωση χωρίς τεχνική πολυπλοκότητα.

Εγγραφή στο Yuboto Newsletter

Λάβετε σημαντικές ενημερώσεις, product updates και προσφορές στο inbox σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ

Το μέλλον της εταιρικής επικοινωνίας ξεκινά εδώ!