Οι δράσεις μας για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών


Η εταιρεία μας, όπως κάθε χρόνο, συμμετείχε ενεργά με πολλές δράσεις στους εορτασμούς για την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών, έναν θεσμό που διοργανώνει ο επίσημος φορέας για το customer service, το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.


Δράση 1η
Kickoff Meeting - Δευτέρα 2 Οκτωβρίου


Όλο το δυναμικό της εταιρείας συγκεντρώθηκε στην εναρκτήρια εκδήλωση όπου η εκπρόσωπος του Customer Service της εταιρείας παρουσίασε τις καλές πρακτικές που εφαρμόζει το τμήμα και ανέλυσε τις διαδικασίες που διατηρούν την εξυπηρέτησή μας σε υψηλό επίπεδο.

Παρουσιάστηκαν στα υπόλοιπα τμήματα customer satisfaction surveys, social media reports και συνολικότερα feedback πελατών που έχουμε συγκεντρώσει κατά το τελευταίο έτος.




Δράση 2η
Α day in the life - Τετάρτη 4 Οκτωβρίου


Όλοι οι εργαζόμενοι χωρίστηκαν σε ζευγάρια τα οποία προέκυψαν μέσα από κλήρωση και για μία ώρα κάθε υπάλληλος παρακολούθησε την καθημερινότητα του/της συναδέλφου on the job.

Σκοπός της ενέργειας πέραν του team building ήταν να γνωρίσουμε όλοι μας τις προκλήσεις και τα tasks των συναδέλφων από άλλα τμήματα ώστε να έχουμε μια πιο σφαιρική εικόνα της συνολικής λειτουργίας της Yuboto.




Δράση 3η
Workshop: Digital Transformation στις Τηλεπικοινωνίες - Πέμπτη 5 Οκτωβρίου


Σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών διοργανώσαμε ένα ανοιχτό workshop με κεντρική θεματική το Digital Transformation και το πώς αυτό μπορεί να αναβαθμίσει το customer service.

Παρουσιάστηκαν 2 επιμέρους θεματικές: η Ελεάννα Σγουρώφ, Account Executive, ανέλυσε το πώς η υιοθέτηση cloud τεχνολογιών όπως το virtual pbx ενισχύει το customer service, ενώ η Έλενα Κωνσταντινίδου, Sales Manager, ανέλυσε τα εργαλεία και τα κανάλια του business messaging που βελτιώνουν την εμπειρία του πελάτη.




Δράση 4η
VoIP Διαγωνισμός με 3 τυχερούς νικητές


Μιας και η εβδομάδα αυτή ήταν αφιερωμένη στην εξυπηρέτηση των πελατών, διοργανώσαμε έναν διαγωνισμό όπου μπορούσε να συμμετέχει οποιοσδήποτε και μάλιστα χωρίς να απαιτείται η αγορά κάποιας υπηρεσίας μας.

Ο διαγωνισμός περιελάμβανε 3 πλούσια δώρα και συγκεκριμένα ένα cloud τηλεφωνικό κέντρο, μια ασύρματη VoIP συσκευή και έναν VoIP αριθμό!