Χριστουγεννιάτικες Marketing Καμπάνιες με SMS, Viber & Emails

Χριστουγεννιάτικες Marketing Καμπάνιες με SMS, Viber & Emails

Καθώς πλησιάζει η εορταστική περίοδος, η δυνατότητα να ενισχύσετε τις πωλήσεις στο τέλος της χρονιάς μέσα από έξυπνες, προσωποποιημένες καμπάνιες γίνεται πιο σημαντική από ποτέ.

Είτε είστε retailer, πάροχος υπηρεσιών ή eCommerce brand, ο προγραμματισμός της χριστουγεννιάτικης στρατηγικής marketing μπορεί να σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε και να μεγιστοποιήσετε τα έσοδα στην πιο έντονη αγοραστική περίοδο του έτους.

Στο σημερινό άρθρο θα δούμε κορυφαίες ιδέες χριστουγεννιάτικου marketing μέσω SMS, Viber και Email ώστε να κλείσετε τη χρονιά δυνατά όσο αφορά τις πωλήσεις.



Γιατί οι Χριστουγεννιάτικες Καμπάνιες είναι πιο σημαντικές από ποτέ


Ο Δεκέμβριος αποτελεί παραδοσιακά τον μήνα με τη μεγαλύτερη αγοραστική δραστηριότητα παγκοσμίως. Οι καταναλωτές αναζητούν προσφορές, ιδέες για δώρα και ξεχωριστές εμπειρίες, αλλά η προσοχή τους είναι περιορισμένη, τα inbox γεμάτα και ο ανταγωνισμός έντονος. Σε αυτό το περιβάλλον, μια ολοκληρωμένη omnichannel στρατηγική σε SMS, Email και Viber μπορεί πραγματικά να κάνει τη διαφορά.



Yuboto


SMS

Προσφέρει άμεση προσέγγιση με ποσοστά ανοίγματος που αγγίζουν το 98%.



Yuboto

Email

Αναδεικνύει το brand με πλούσιο οπτικό περιεχόμενο και αναλυτικές προτάσεις.



Yuboto

Viber

Δημιουργεί προσωποποιημένη, αμφίδρομη επικοινωνία με τον πελάτη.



Μιλήστε με έναν Ειδικό Μάθετε περισσότερα



Έξυπνες Χριστουγεννιάτικες Ιδέες Marketing


Παρακάτω θα βρείτε δοκιμασμένες στρατηγικές που μπορείτε να αξιοποιήσετε σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας για περισσότερες αλληλεπιδράσεις και υψηλότερες πωλήσεις.


1. Δημιουργήστε ένα Christmas Countdown 8 Ημερών


Σχεδιάστε μια καμπάνια σε SMS ή email όπου κάθε μέρα οι πελάτες λαμβάνουν μια νέα προσφορά, μια ιδέα δώρου ή ένα χρήσιμο tip. Εμπλουτίστε την καμπάνια στο Viber ή στο email με εικόνες και βίντεο για να δημιουργήσετε αίσθηση αναμονής και εορταστικής διάθεσης.

Pro Tip:
Χρησιμοποιήστε SMS για καθημερινές υπενθυμίσεις και αξιοποιήστε το Viber για πιο αναλυτικό και οπτικά ενισχυμένο περιεχόμενο, όπως παρουσιάσεις προϊόντων ή εορταστικούς συνδυασμούς δώρων.


2. Στείλτε Εξατομικευμένους Οδηγούς Δώρων


Αναλύστε τη συμπεριφορά και το ιστορικό αγορών των πελατών σας και δημιουργήστε στοχευμένα gift guides με προϊόντα που ανταποκρίνονται πραγματικά στα ενδιαφέροντα και τις ανάγκες τους.

Στείλτε τους μέσω email ή Viber για μεγαλύτερη αμεσότητα. Η προσωποποίηση αυξάνει σημαντικά τα click-through rates και τις μετατροπές.

Παράδειγμα:
«Ψάχνεις ακόμα το κατάλληλο δώρο; Δες τη δική σου, προσωποποιημένη λίστα δώρων!»


3. Δώστε Πρόσβαση Νωρίτερα στους VIP Πελάτες


Ανταμείψτε τους πιο αφοσιωμένους πελάτες σας προσφέροντάς τους αποκλειστική πρόσβαση στις χριστουγεννιάτικες προσφορές πριν ανοίξουν για το ευρύ κοινό. Στείλτε το early access μέσω SMS ή Viber και συνοδεύστε το με ένα περιορισμένο χρονικό countdown και ειδικά VIP bundles ώστε να ενισχύσετε την αίσθηση αποκλειστικότητας.

Παράδειγμα:
«VIP Access: Έχεις 24 ώρες προβάδισμα πριν ξεκινήσει η χριστουγεννιάτικη μας προσφορά. Κάνε τις αγορές σου πριν από όλους!»


4. Υπενθυμίστε Έγκαιρα τις Τελικές Ημερομηνίες Αποστολής


Βοηθήστε τους πελάτες σας να αποφύγουν καθυστερήσεις και δυσάρεστες εκπλήξεις, ενημερώνοντάς τους εγκαίρως για τις τελευταίες ημερομηνίες παραγγελιών.

Στείλτε ένα σύντομο SMS ή Viber μήνυμα που ξεκαθαρίζει πότε πρέπει να ολοκληρώσουν την αγορά τους για να παραλάβουν τα δώρα πριν τα Χριστούγεννα.

Παράδειγμα:
«Κάνε την παραγγελία σου μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου για να παραλάβεις έγκαιρα τα χριστουγεννιάτικα δώρα σου!»


5. Συνδυάστε Email & SMS για Μέγιστη Αποτελεσματικότητα


Αξιοποιήστε τα δυνατά σημεία κάθε καναλιού στέλνοντας ένα email με πλήρη παρουσίαση προϊόντων, όμορφα visuals και προτάσεις δώρων.

Στη συνέχεια, ενισχύστε την αποδοτικότητα της καμπάνιας με ένα σύντομο SMS που δημιουργεί αίσθηση επείγοντος ή προσφέρει μια άμεση προτροπή για αγορά.

Παράδειγμα:
Email με 5 προτεινόμενα δώρα + SMS με εκπτωτικό κωδικό για άμεση χρήση.



Μιλήστε με έναν Ειδικό Μάθετε περισσότερα


Πώς να Διατηρήσετε το Engagement και μετά τα Χριστούγεννα


Η εορταστική περίοδος δεν σταματά την παραμονή των Χριστουγέννων και δεν πρέπει να σταματούν ούτε οι ενέργειες marketing σας.

Οι ημέρες που ακολουθούν αποτελούν μια εξαιρετική ευκαιρία για να αυξήσετε την αλληλεπίδραση και να ενισχύσετε τις πωλήσεις. Οι post-Christmas προσφορές λειτουργούν ιδανικά για να διαθέσετε το εποχιακό stock, ενώ η προώθησή τους μέσω SMS ή Viber διασφαλίζει άμεση ορατότητα και γρήγορη ανταπόκριση.

Με την έλευση της νέας χρονιάς, αξιοποιήστε τη διάθεση των καταναλωτών για ανανέωση και προωθήστε νέες αφίξεις, αναβαθμίσεις ή περιεχόμενο που συνδέεται με New Year resolutions μέσω email.


Μιλήστε με έναν Ειδικό Μάθετε περισσότερα

Εγγραφή στο Yuboto Newsletter

Λάβετε σημαντικές ενημερώσεις, product updates και προσφορές στο inbox σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας
Click2Call
Σας καλούμε εμείς ΔΩΡΕΑΝ

Το μέλλον της εταιρικής επικοινωνίας ξεκινά εδώ!